You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ג' - הצפון האדום של תל אביב בגמר הגביע

נערים ג' - הצפון האדום של תל אביב בגמר הגביע

הפועל ת"א צפון הדהימה את מכבי פ"ת דרום וניצחה 0:2 במשחק חצי גמר הגביע. בגמר מצפה לה משחק סופר מאתגר מול מכבי ת"א

 

מאת: אור ברנטל

הושלמה תמונת העולות לגמר גביע המדינה בשנתון נערים ג'. אחרי שבחצי הגמר הראשון בין מכבי ת"א למ.ס אשדוד ניצחה מכבי ת"א 2:4, עלו לכר הדשא באצטדיון ר"ג הפועל ת"א צפון ומכבי פ"ת דרום להתמודדות ביניהן. מכבי פ"ת ניצחה במחזור הראשון של העונה 2:3 את הפועל ת"א והיא נחשבת לקבוצה עם המאזן הטוב ביותר בדרג 1, מאזן טוב משמעותית מזה של הפועל ת"א, שמצידה הוכיחה שלגביע חוקים משלו.

מכבי פ"ת החזיקה יותר בכדור, אך הפועל ת"א ידעה לשחק ברוגע ובביטחון כדי להשיג את מטרותיה. בדקה ה-38 ניסיון בעיטה של עילאי מזרחי פגע בשחקן הגנה יריב והגיע לטספהון ברו, שבעט ממטרים ספורים לרשת וקבע יתרון 0:1 להפועל ת"א.

בדקה ה-73 עומר ישראלי שעט עם הכדור עשרות מטרים ומסר את הכדור לנועם שקולניק, שבעט מהקצה הימני של הרחבה לרשת וקבע את תוצאת המשחק - ניצחון 0:2 מדהים לזכות הפועל ת"א והצוות המקצועי בראשותו של גיא בוארון.

את הניצחון מקדישים בקבוצה למשפחתו של אלון שמלי ז"ל - עוזר מאמן קבוצת נערים א' נכון לתחילת העונה, שנרצח בפיגוע במצרים בחודש אוקטובר האחרון ומאז במועדון ובפרט בקבוצה מקפידים לעטוף את משפחתו.

במחזור הליגה הקרוב להפועל ת"א מצפה משחק חוץ מול הפועל רמת השרון, בעוד שלמכבי פ"ת מצפה משחק דרבי ביתי מאתגר מול קבוצת "צו פיוס" של מכבי עמישב, שמצויה בכושר טוב בתקופה האחרונה.

עדכונים ממשחקי החטיבה העליונה של מחלקת הנוער של הפועל ת"א וממשחקי מחלקת הנשים, ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק הייעודי של אור ברנטל